Open Menu

Wat te doen in geval van schade of pech?

Heeft u een lekke band? Bij alle huurauto’s is een reserveband meegeleverd. Deze kunt u zelf verwisselen. Geeft u bij het inleveren van de auto aan dat u de reserveband heeft gebruikt? Rijdt u langere periode in een huurauto, neem dan contact op met kantoor tijdens kantoortijden over de te nemen stappen.
Indien uw auto aangeeft dat er onderhoud noodzakelijk is neem dan tijdens kantoortijden contact op met AB Autoverhuur. Indien er een acute storing optreedt buiten kantoortijden welke direct verholpen dient te worden, dan kunt u contact opnemen met Eurocross.
Zie ook de documentatiemap in de auto.

Doorloop onderstaande stappen:

Krijgt u tijdens de huurperiode te maken met ernstige schade aan de huurauto door een aanrijding met een ander voertuig, inbraak of vandalisme dan dient u de volgende stappen te doorlopen:
  • Rijd niet verder met de huurauto;
  • Neem contact op met de politie;
  • Vul het Europees schadeformulier in (deze bevindt zich in het dashboardkastje);
  • Probeer foto’s te maken van de situatie en de schade;
  • Zorg dat u en de tegenpartij, beiden het formulier ondertekent;
  • Meld de schade z.s.m. bij AB Autoverhuur;
  • Tijdens openingstijden via AB Autoverhuur (+31 (0)23 53 11 888);
  • Buiten openingstijden zie de documentatiemap in de auto;
  • Lever het Europees schadeformulier in bij onze vestiging;
Wanneer u niet in het bezit bent van een schadeformulier, dan kunt u hier een schadeformulier downloaden.